بهترین هتل‌های مشهد

معرفی بهترین هتل‌های مشهد برای زیارت و سیاحتی به یاد ماندنی

  هر ساله زائران زیادی راهی مشهد می‌شوند تا علاوه بر ادای احترام به امام رضا (ع) ، حرم ایشان را نیز زیارت کنند. با وجود تعداد زیاد هتل، رزرو و پیدا کردن بهترین هتل‌های مشهد که زیارت کاملی را در سفر به مشهد مقدس برای شما تضمین کند، چالش برانگیز است. راهنمایی شما زائران گرامی در این زمینه می‌تواند کمک کننده باشد.

هتل درویشی مشهد

قیمت هر شب اقامت: ۱۴۱۵۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰۰۰۰ تومان

ستاره‌ها: ۵

هتل درویشی هتلی ۵ ستاره در نزدیکی حرم مطهر امام رضا در مشهد واقع شده است. همه‌ی ۲۳۰ اتاق مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای، دسترسی به اینترنت، یک سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی داخل سوئیت با امکانات رفاهی هستند. برخی از اتاق‌ها سونا و استخر جکوزی نیز دارند. در رستوران‌هایی که غذاهای محلی و خارجی را به سلیقه شما سرو می‌کنند، غذای عالی در انتظار شماست. برخی از امکانات تفریحی عبارت‌اند از: سونا، اتاق بخار، استخر جکوزی سرپوشیده، مرکز تناسب اندام که در آن مهمانان می‌توانند از زندگی خود لذت ببرند. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک می‌توان به آرامگاه گنبده سبز، پارک کوه سنگی، پارک فردوسی و … اشاره کرد. هتل رویال درویشی تنها ۱۵ دقیقه با ماشین تا فرودگاه مشهد فاصله دارد.

یکی از بهترین هتل‌های مشهد، هتل درویشی

هتل قصر طلایی مشهد

قیمت هر شب اقامت: ۱۳۸۳۰۰۰ تا ۱۱۵۰۰۰۰۰ تومان

ستاره‌ها: ۵

هتل قصر طلایی مشهد هتلی ۵ ستاره است که در خیابان امام رضا واقع شده. این هتل به لطف امکانات فوق العاده‌ای که دارد، رضایت هر مهمانی را جلب خواهد کرد. مساحت آن ۶ هکتار دارای ۲۰ طبقه و ۶۰۰ اتاق است. شما می‌توانید از میان اتاق‌ها، از جمله اتاق‌های یک نفره، دو نفره، رویال، سوئیت و اتاق‌های با دکور سلطنتی، اتاق موردنظر خود را انتخاب کنید. این هتل همچنین دارای سه رستوران است که غذاهای لذیذ سرو می‌کنند. امکانات تفریحی شامل زمین بازی کودکان، سالن ورزشی، بازی‌های کامپیوتری و خیلی چیزهای دیگر است. هتل قصر طلایی در نزدیکی چندین جاذبه خیره کننده از جمله پارک کوهسنگی، آرامگاه نادر شاه افشار، حرم مطهر امام رضا (ع) و غیره قرار دارد.

یکی از بهترین هتل‌های مشهد، هتل قصر طلایی

هتل هما ۲

قیمت هر شب اقامت: ۲۵۰۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰۰۰ تومان

ستاره‌ها: ۵

هتل هما ۲ در چند کیلومتری آرامگاه نادرشاه افشار از جمله هتل‌های مجلل مشهد است که در یک پارک ساخته شده است. این هتل که در منطقه شمال غربی مشهد واقع شده، در نزدیکی برخی از بهترین مراکز خرید مشهد، که شامل بلوار سجاد و مرکز خرید پروما است، قرار دارد. هتل هما ۲ همچنین دارای یک محوطه استخر روباز و یک سالن مشترک است و در سال ۱۳۸۸ بازسازی شد تا ظاهری مناسب به آن بدهند. این هتل ۲۰۲ اتاق مجهز به بوفه کوچک، امکانات تهیه چای و قهوه، ماهواره، میز آرایش، دسترسی به اینترنت و سرویس بهداشتی داخل سوئیت همچنین وان، دوش و سشوار دارد.

یکی از بهترین هتل‌های مشهد، هتل هما 2

هتل بین المللی پارس

قیمت هر شب اقامت: ۲۵۰۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰۰۰ تومان

ستاره‌ها: ۵

هتل بین المللی پارس یکی از بهترین هتل‌های مشهد است که بسیار پیشنهاد می‌شود و اگر تصمیم به اقامت در اینجا داشته باشید ارزش وقت گذاشتن را دارد. هتل بین المللی پارس برای خانواده‌ها و گردشگران تجاری نیز مناسب است. به لطف موقعیت مکانی آرام آن، مهمانان می‌توانند از اقامتی دوست داشتنی در هتل لذت ببرند. این هتل ۲۲۷ اتاقه، در نزدیکی نمایشگاه بین المللی مشهد واقع شده است. هر اتاق تهویه مطبوع، سشوار و یخچال دارد. سرویس اتاق ۲۴ ساعته هست به این معنی که می‌توانید در هر زمانی از روز از یک وعده غذایی و سایر خدمات لذت ببرید. این هتل همچنین دسترسی راحت به ایستگاه مترو را ارائه می‌دهد. غذاخوری در محل هم غذاهای بومی و هم غذاهای خارجی سرو می‌کنند. سالن‌های کنفرانس برای برگزاری همایش‌های عالی و جلسات کاری ایده آل هستند.

یکی از بهترین هتل‌های مشهد، هتل بین المللی پارس

هتل سینور مشهد

قیمت هر شب اقامت: ۱۵۰۰۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰۰۰ تومان

ستاره‌ها: ۵

هتل سینور مشهد هتلی لوکس و یکی از بهترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود که در قلب شهر واقع شده است. فضای داخلی آن به زیبایی ساخته شده و آرام است. اگر قصد سفر خانوادگی به مشهد را دارید، هتل سینور مکان مناسبی برای شماست. این هتل دسترسی سریع و آسان به بسیاری از جاذبه‌های شهر را دارد. مهم‌تر از همه، نزدیک به مراکز خرید محبوب از جمله بوتیک‌های بلوار سجاد و مرکز خرید پروما است. از جاذبه‌های گردشگری اطراف می‌توان به حرم مطهر امام رضا (ع)، مقبره نادرشاه افشار و همچنین پارک کوهسنگی اشاره کرد.

می‌توانید از اوقاتی آرام در اتاق یا سوئیت خود لذت ببرید. از میان انواع مختلف اتاق از جمله یک نفره، دو نفره، دوقلو و سوئیت، اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید. صرف نظر از نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید، همیشه گزینه‌ای برای تخت اضافی وجود دارد. هر اتاق دارای کمد لباس، گاوصندوق، لپ تاپ، و پنجره‌های عایق صدا است. حمام دارای وان آبگرم، دوش و روپوش است.

یکی از بهترین هتل‌های مشهد، هتل سینور مشهد

هتل مدینه الرضا

قیمت هر شب اقامت: ۳۰۰۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰۰۰ تومان

ستاره‌ها: ۵

هتل مدینه الرضا با موقعیت استراتژیک در قلب شهر، یک هتل ۵ ستاره لوکس با معماری سنتی است. در واقع یک محیط عالی و راحت با فرهنگ معنوی است. پذیرش ۲۴ ساعته در هتل تضمین می‌کند که می‌توانید در هر زمانی از روز هر آنچه را که نیاز دارید تهیه کنید. آیا شما بچه دارید و دوست دارید زمان خوبی را با همسرتان بگذرانید؟ از خدمات نگهداری از کودک که فقط برای شما در دسترس است استفاده کنید. خدمات خشک شویی و پارکینگ نیز وجود دارد. برای جلسات کاری و کنفرانس‌های خود و با همکاران تجاری خود، اتاق کنفرانس مناسب شماست.

یکی از بهترین هتل‌های مشهد، هتل مدینه الرضا

هتل پارسیس

قیمت هر شب اقامت: ۲۵۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰۰ تومان

ستاره‌ها: ۵

هتل پارسیس یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره مشهد است که در سال ۱۳۹۵ ساخته شده. دکوراسیون داخلی زیبا، امکانات مدرن و تم لوکس از جمله دلایلی است که بسیاری از مسافرانی که تجمل گرا هستند، اینجا را انتخاب می‌کنند. این هتل از ۱۶ طبقه با ۱۱۲ اتاق، سوئیت و آپارتمان مجلل تشکیل شده است. برخورد کارکنان با مهمانان مهربان و مهمان نوازانه است. می‌توانید زمانی را با کیفیت در کافه سپری کنید و از قهوه دم آور خود لذت ببرید. هنگام اقامت در هتل می‌توانید از استخر، سونا، حمام و جکوزی آن لذت ببرید.

همچنین موقعیت مکانی هتل دسترسی آسان به حرم مطهر را فراهم می‌کند که زیارت را برای میهمانان عزیزشان لذت بخش می‌کند. این هتل با کادری مجرب، آموزش دیده، آماده پذیرایی از میهمانان و زائران امام رضا (ع) می‌باشد.

یکی از بهترین هتل‌های مشهد، هتل پارسیس

هتل پردیسان

قیمت هر شب اقامت: ۲۵۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰۰ تومان

ستاره‌ها: ۵

یکی دیگر از بهترین هتل‌های مشهد، هتل‌ ۵ ستاره مجلل واقع در ضلع جنوب غربی مشهد است. هتل بزرگ پردیسان یکی از شناخته شده ترین هتل‌های مجلل در بهترین منطقه آب و هوای پایتخت معنوی کشور محسوب می‌شود. این هتل که دارای فضاهای سبز بی نظیر و عاری از آلودگی هوا و آلودگی صوتی و ترافیکی است در سال ۱۳۸۰ ساخته شده است. هتل پردیسان با اذعان به اینکه مهمانان از ارزشی استثنایی در فرهنگ ملی و مذهبی ما ایرانیان برخوردارند، توانسته است با تلاش و کوشش روزهای شادی را برای شما با سفر به مشهد رقم بزند. ارائه خدمات تخصصی به مهمانان سخت است.                                                                                                      این هتل یک سازه پنج طبقه با مساحت کل ۳۳۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۴۰۰۰ متر مربع با امکانات پیشرفته می‌باشد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد هتل داشتن فضای سبز متنوع است که محیط را سرشار از شادی، طراوت و آرامش می‌کند. این هتل شما را به یاد ۱۶۰ واحد اقامتی، اتاق‌های امپراتوری، سلطنتی، دوبلکس و سوئیت‌های دو نفره و یک نفره با طراحی‌های داخلی زیبا می‌اندازد.                                                                                                                                                              هتل پردیسان با استفاده از انواع رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، فست فودها و غذاخوری‌های سنتی، سایر منوهای سنتی و انواع غذاهای ایرانی و بین المللی سعی در رعایت اصول پذیرایی دارد و علایق میهمانان را مد نظر قرار می‌دهد. سالن کنفرانس و سمینار و سالن نمایش مجلل هتل پردیسان با دارا بودن دکوراسیون‌های مختلف و پیشرفته‌ترین سیستم ضبط صدا و تصویر می‌تواند به مرکزی برای برگزاری جلسات عالی داخلی و بین المللی و کنفرانس‌های تجاری و دانشگاهی تبدیل شود.                                      هتل بزرگ پردیسان با ارائه امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، حمام ویژه، انواع ماساژ، سالن بیلیارد، مرکز تناسب اندام، زمین بازی کودکان، توانسته محیطی آرام و شاد را برای میهمانان ایجاد کند. آژانس، سرویس تاکسی، خدمات خشکشویی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و ریلی و غیره. خدمات اتوبوس مستقیم نیز از هتل تا حرم امام رضا (ع) در دسترس است. هتل پردیسان با داشتن محیطی و کیفیت عالی در بخش‌های مختلف می‌تواند به یک اقامتگاه عالی برای سفر به مشهد تبدیل شود. وقتی در هتل پردیسان حضور دارید، انگار در جزئی از بهشت هستید.

یکی از بهترین هتل‌های مشهد، هتل پردیسان

هتل جواد

قیمت هر شب اقامت: ۱۵۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰۰ تومان

ستاره‌ها: ۴

هتل ۴ ستاره جواد که به تازگی ساخته شده است، در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد و با فضایی آرام و دلنشین خود باعث می‌شود میهمانان از اقامت آن لذت ببرند و ساعات آخر شب خود را در آن سپری کنند. هتل جواد نزدیک‌ترین اقامتگاه چهار ستاره به حرم مطهر است. از درب هتل تا در ورودی حرم تقریباً ۱۰ دقیقه پیاده روی است.اگر می‌خواهید از اوقات با کیفیتی در شهر لذت ببرید، باید قبل از شروع سفر به مشهد، اتاقی را در این هتل رزرو کنید. این یک تجربه اقامتی برجسته با آپارتمان‌ها و سوئیت‌هایی با طراحی زیبا و مبله هنرمندانه با تمام لوازم و امکانات لازم را ارائه می‌دهد. تمام اتاق‌های مجهز جواد این هتل شامل سرویس اتاق ۲۴ ساعته و حمام جداگانه پر از وسایل بهداشتی، وان بزرگ و دوش می‌شود. هر اتاق دارای یک تلویزیون پلاسما بیست و شش اینچی است. این اقامتگاه با امکانات معمولی، محیطی عالی، منظره‌ای چشم نواز از حرم امام رضا (ع) و رستورانی مجلل که غذاهای لذیذ سرو می‌کند، برای گردشگران و زائران بسیار دلچسب است. از دیگر امکانات هتل جواد مشهد می‌توان به بوفه صبحانه رایگان، رستوران با منوی ناهار و شام، کافی شاپ و اینترنت پرسرعت اشاره کرد. سایر امکانات تفریحی مانند سالن بدنسازی نیز برای اقامتی لذت بخش تر در هتل قرار داده شده است.

یکی از بهترین هتل‌های مشهد، هتل جواد

هتل الماس ۲

قیمت هر شب اقامت: ۱۵۰۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰۰۰ تومان

ستاره‌ها: ۴

هتل الماس ۲ یکی از هتل‌های شیک و مجلل است. اگر دوست دارید در مکانی نزدیک به حرم مطهر بمانید، اینجا مکان مناسبی برای شماست. این هتل ۲۵ طبقه، با داشتن معماری باشکوه، با امکانات مدرن خود، فرصتی برای یک عمر را برای شما رقم می‌زند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن زیرساخت بی عیب و نقص و طراحی معماری آن است. این هتل متشکل از چهره‌های عربی، یونانی، روسی، آفریقایی و سنتی ایرانی است که آن را به شکل یک گالری قاب بندی کرده‌اند. آن‌ها برای سوئیت‌های تزئینی مانند سوئیت‌های ماه عسل بسیار معروف هستند. با انتخاب سوئیت‌های پرزیدنت می‌توانید از لذت اقامت با خدمات کامل صبحانه- ناهار- شام به صورت وعده غذایی رایگان (بوفه) در رستوران، استفاده نامحدود از کافی شاپ، بوفه کوچک و پذیرایی روزانه با میوه‌ها و شیرینی‌های فصل لذت ببرید. از اقامتی به یاد ماندنی در سوئیت ماه عسل لذت ببرید و زندگی لوکس را همراه با پذیرایی معمولی با میوه‌ها، دسرها و موارد دیگر تجربه کنید. هتل الماس ۲ دارای سالنی باشکوه است که برای هر رویداد و کنفرانسی مناسب است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به سالن بدنسازی، زمین بازی برای کودکان، استخر، بیلیارد و مرکز تناسب اندام اشاره کرد.

یکی از بهترین هتل‌های مشهد، هتل الماس 2

هتل میثاق

قیمت هر شب اقامت: ۱۵۰۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰۰۰ تومان

ستاره‌ها: ۴

این هتل در بین ۲۰ تا از بهترین هتل‌های مشهد قرار دارد. با مساحتی نزدیک به ۲۶۰۰۰ متر مربع در مسیر ویلاها و جاذبه‌های طبیعی و با فاصله کمی از نمایشگاه بین المللی خراسان واقع شده است. فضایی همیشه سبز، مناظر زیبا و موقعیت جغرافیایی مناسب دارد. این مجموعه در میزبانی و برگزاری مهم‌ترین همایش‌ها و سمینارهای محافل و کارخانجات جایگاه منحصر به فردی را به خود اختصاص داده است. وجود سازه‌های اقامتی مختلف و امکانات فرهنگی از جمله سالن تئاتر و سالن‌های جانبی، تشکیل کمیسیون‌ها و نمایشگاه‌ها از عوامل موثر در جذب مهمانان بوده است. برخی از امکانات محبوب عبارت‌اند از رستوران در محل، جکوزی و فعالیت‌های کودکان.

یکی از بهترین هتل‌های مشهد، هتل میثاق

هتل جم

قیمت: ۱۰۰۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰۰۰ تومان

ستاره‌ها: ۳

هتل متوسط جم که در سه کیلومتری مسجد گوهرشاد قرن پانزدهم و موزه مردم‌شناسی مشهد قرار دارد، دسترسی وسیعی به هر نقطه از شهر برای مهمانان خود فراهم می‌کند، زیرا تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، ایستگاه شریعتی، فقط ۱۵ دقیقه پیاده روی دارد. همچنین این هتل تا فرودگاه بین المللی مشهد تنها ۲۰ دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای ۹ طبقه اقامتی و ۱۵۴ اتاق، از جمله اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره، و اتاق‌های مختلف بزرگ‌تر برای خانواده‌های برجسته تر و گروه‌های گردشگر است. هر اتاق این هتل ۳ ستاره که به تازگی بازسازی شده است، دارای سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، یخچال، تلویزیون و صبحانه می‌باشد که در قیمت آن گنجانده شده است. اتاق‌ها به شکلی هنرمندانه مبله شده‌اند و اتصال وای‌فای رایگان، دریافت سرویس تاکسی اسنپ را واقعاً آسان و سریع می‌کند. برخی از آپارتمان‌ها منظره واضحی از حرم امام رضا (ع) دارند که هزینه بر است. از دیگر امکانات داخل هتل سه نوع رستوران مدرن و سنتی مروارید، چشم انداز آبشار است. سالن کنفرانس عظیم می‌تواند میزبان ۳۰۰ نفر به طور همزمان با اتصال به اینترنت خوب باشد. پارکینگ دو طبقه آماده اسکان وسایل نقلیه برای گردشگرانی است که با خودرو به ایران و مشهد سفر می‌کنند. به عنوان بخشی از یکی از هتل‌های زیبای مقرون به صرفه در مشهد، کارکنان عالی این هتل بسیار خوش برخورد و دوستانه هستند و انگلیسی هم صحبت می‌کنند.

یکی از بهترین هتل‌های مشهد، هتل جم

هتل رضا

قیمت هر شب اقامت: ۱۰۰۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰۰ تومان

ستاره‌ها: ۳

هتل رضا با نامی همنام با امام هشتم شیعیان به حرم مطهر امام رضا (ع) نیز بسیار نزدیک است و تنها ۱۵۰ متر با حرم فاصله دارد. نزدیک‌ترین اقامتگاه به حرم مطهر در نظر گرفته شده است. فاصله کم از حرم به شما امکان دسترسی مستقیم به چشمگیرترین مناظر مشهد را می‌دهد. در اینجا می‌توانید فضای معنوی و مقدسی را در آغوش بگیرید و آپارتمان های شیک، آماده برای همه مسافران، به تجربه شیرین خود بیفزایید. این هتل پنج ستاره که به تازگی تأسیس شده و به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های مشهد در نظر گرفته می‌شود، برای زائرانی که در مدت اقامتشان در مشهد در جوار امام رضا (ع) اقامت دارند و مسافرانی که مایل به اقامت در هتلی با محیطی آرام و با امکانات مدرن هستند، گزینه مناسبی است. ۱۰۰ اتاق مجهز هتل در کنار خدمات کامل، تالارهای بزرگ، چهار رستوران با غذاهای لذیذ محلی و خارجی، چایخانه سنتی و مرکز ورزشی، اقامتی دلپذیر و آرام را برای مهمانان رقم می‌زند. معماری منحصربفرد ایرانی و اسلامی، دکوراسیون داخلی زیبا و نورپردازی از ویژگی‌های قابل توجه هتل رضا است.

یکی از بهترین هتل‌های مشهد، هتل رضا

هتل کنعان

قیمت هر شب اقامت: ۵۰۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰۰ تومان

ستاره‌ها: ۳

اجازه ندهید تنها ستاره این هتل برنامه‌های شما را خراب کند یا قضاوت شما را مخدوش کند. هتل کنعان یکی از هتل‌های شیک و اقتصادی مشهد است. تمامی ۲۸ سوئیت ساخته شده در چهار طبقه این هتل دارای تهویه مطبوع، یخچال و تلویزیون است که این مکان را برای زائران و مسافرانی که قصد دارند زیاد هزینه نکنند مقرون به صرفه است. اکثر آپارتمان‌ها دارای آشپزخانه و ظروف پخت و پز هستند که به مهمانان امکان می‌دهد مطابق رژیم غذایی خود آشپزی کنند. هتل آپارتمان کنعان غذاهای لذیذ ایرانی را با طعم ها، خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌کند. کافی شاپ راحت خوابگاه آپارتمان کنعان مکانی عالی برای گذراندن زمان با کیفیت با خانواده/دوستان یا آشنایی با برخی از مردم محلی یا زائران و صحبت در مورد حال و هوای مقدس شهر است. لابی مجلل هتل کنعان با سلیقه همگان هماهنگ شده و به زیبایی دکور شده است و فضایی آرام را برای تمامی افراد در هر سنی ایجاد می‌کند. پارکینگ اختصاصی، سرویس کابین، آسانسور و اینترنت رایگان از دیگر امکانات عالی هتل کنعان است. در نهایت پرسنل مسئولیت پذیر و مهربان این هتل در مشهد باعث برجسته شدن آن شده و مطمئنا تنها ستاره آن را جبران می‌کند.

یکی از بهترین هتل‌های مشهد، هتل کنعان

هتل اسپینو

قیمت: ۵۰۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰۰ تومان

ستاره‌ها: ۳

این هتل سه ستاره اخیراً در مشهد ساخته شده است که با امکاناتی عالی با هدف ایجاد اقامتی خاطره انگیز و هیجان انگیز برای مهمانان و مسافران خود می‌باشد. این مجتمع مسکونی دارای هشت طبقه و ۳۷ آپارتمان مجهز به صبحانه رایگان در اتاق، تلویزیون، وای فای رایگان، حمام اختصاصی و یخچال می‌باشد. هتل اسپینو به عنوان یکی از بهترین هتل‌های مقرون به صرفه مشهد، شاید مانند هتل رضا به حرم مطهر امام رضا (ع) نزدیک نباشد، اما باز هم برای رسیدن به آن فقط یک تاکسی و ۱۰ دقیقه تحمل نیاز دارد. برای ترمیم این وضعیت، هتل اسپینو در یکی از خیابان‌های تجاری شلوغ شهر قرار دارد و به مهمانان خود دسترسی سریع و آسان به برخی از محبوب‌ترین مراکز خرید شهر را می‌دهد.

اتاق‌های این هتل بر اساس آخرین استانداردها مبله شده‌اند و با رنگ‌های روشن طراحی شده‌اند تا محیطی آرام را برای افرادی که در آنجا اقامت دارند به ارمغان بیاورند. رستورانی در این هتل غذاهای خوش طعمی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و کافی شاپ دنج مکان خوبی برای گذراندن اوقات خوش است. در پایان روز، زمانی که از یک زندگی پر استرس خسته شده اید، سونا و جکوزی هتل برای شما مناسب است. حمام سنتی مکان مناسبی است که میهمانان می‌توانند در آن استراحت کنند. کارکنان ماهر و مفید هتل به طور مداوم تمام تلاش خود را می‌کنند تا هر خواسته ی شما را برآورده کنند.

یکی از بهترین هتل‌های مشهد، هتل اسپینو

امکانات منحصر به فرد بهترین هتل‌های مشهد

با معرفی هتل‌های استثنایی مشهد و امکانات و خدمات آن‌ها، می‌توانید هم از زیارت خود لذت ببرید و هم از جاذبه‌های گردشگری و تجاری نزدیک حرم دیدن کنید و لحظات خوشی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. انواع هتل‌های ۵ تا ۳ ستاره، هرکدام خدمات و امکانات منحصر بفردی با توجه به معماری و لوکس بودنشان به شما ارائه می‌دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها